Vi har korat en vinnare!

on 30 december 2008

Tack för alla fantastiska bidrag som trillade in till vår tävling, det har verkligen varit svårt att komma fram till en vinnare.

..men vi lyckades till slut!

Vinnaren är...



med sin fina LO och tillhörande text...



...Maja/ eyovine!!! Stort GRATTIS!!!


Tanken för mig är att forma och fostra trygga kärleksfulla barn... för får dom rätt rätt innehåll i sin livsryggsäck så blir valen-även de svåra- lättare att göra. För att fatta kloka val genom hela livet och våga stå på sig under framförallt tonårstiden så krävs det av dig som person att du har en grundstyrka inom dig... Å det är den jag vill fylla deras ryggsäckar med =)...

Har då några nyckelord, som jag skrivit in i de "doodlade" legobitarna, som jag tycker är viktiga för att bygga en HEL människa. Sen syftar rubriken till att byggandet av denna GODA HELA människa börjar från dag ett som vi håller vårt lilla knyte i famnen..

Det jag använt som icke scrapsaker är Lego och en bit vaxduk. Har dessutom stämplar med en duplo kloss, men det blev lite svagt så jag fyllde i med lite promarkers.
Runt hela LO:n skrev jag dessutom en text för att påminna mig själv.. å den lyder så här..

"Livet kräver många svåra beslut.Jag vill ge mina barn de bästa förutsättningarna för att klara av det.
För att ibland klara tunga beslut krävs en stark person. Jag vill ge er den styrkan.
Jag vill också ge er förutsättningarna att bli goda människor.

Om jag ska lyckas med det måste jag börja när ni är små.
Så jag hoppas att mina grundbultar formar er till människor som vågar göra rätt."

Papprena kommer från sassafrasslass och october afternoon... å så lite spillbitar från barnen gamla pyzzellåda.

Layout av Maja/ eyovine


Skrotbokens länkar
Skrotbokens tävling - val i livet

0 kommentarer: