Idag hälsar vi varmt välkommen till Lillylva! Henne har vi redan sett något alster av och det kommer att bli mer nu i slutet av mars och under hela april månad.


Marie/Lillylva


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Jag har en god vän, Karoline, som så smått introducerade kortmakeri och pyssel för mig 2006, men jag har nog alltid pysslat med allt från läder till papper.

Mitt bästa scrapminne: Oj, vad svårt... men det måste ha varit när jag gladeligen upptäckte att mitt första album var fullt. :)

Mitt sämsta scrapminne: Har många bloopers på listan, men när jag skulle pilla ur en bit torkad crackleaccents ur flaskpipen och innehållet stod som en fontän över en färdig LO är ju en klassiker...

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: en all inclusive resa till USA med ett tillhörande kreditkort utan limits.....

Mitt goda råd till alla som skapar: Låt inget stå ivägen för en tokrolig idé, trotsa alla lagar och följ din egen väg.

I övrigt vill jag säga ... jag är en tokrolig pyssling, boende i Uddevalla. Vurmar för transfers, digital bildhantering, distressing, bling, ATC, collagestämpling och scrapbooking. Allt i en enda god röra.. Kreativt kaos råder på mitt skrivbord för jämnan och jag tror och hoppas att jag alltid kommer att gå min egen lilla pysselväg...

Länk till min blogg: http://backhall.wordpress.com


Far och jag
Layout av Lillylva

1 kommentarer:

maxell sa...

Jag kostar på mig det en gång till :)

Varmt välkommen!