Varmt välkommen Malin!


Malin/Mahlin78


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Via en kompis som hade scrapat i flera år. Tog inte många veckor innan jag var fast :-) Gjorde min första layout september 2007.

Mitt bästa scrapminne: Oj, svårt! Men jag väljer nog hela albumet från Aruba-resan 2008, som bland annat innehåller bilder från vårt bröllop.

Mitt sämsta scrapminne: Hade gjort en layout som jag verkligen gillade, men helt blandat ihop två olika resor och bilder. Den layouten är numera slängd.

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: Obegränsat med scrapmaterial för all framtid :-)

Mitt goda råd till alla som skapar: Det finns inga rätt och fel, bara olika smak! Du skapar för din egna skull.

I övrigt vill jag säga ... att jag älskar att testa nya saker, och blandar hej vilt på mina alster. Vill inte fastna i något fack.

Länk till min blogg: http://mahlin78.blogspot.com

2 kommentarer:

maxell sa...

Välkommen!

Sant det där att det inte finns några rätt eller fel. Tål verkligen att påminnas om.

Mahlin78 sa...

Tusen tack! ;-)