Vi presenterar Dan/Oldboy

on 20 mars 2010

Idag hälsar vi varmt välkommen till Oldboy! Vi har redan sett något alster av honom och det kommer fler nu i slutet av mars och i april. Å ja, Skrotboken är såväl glada som mycket stolta över att ha ett manligt inslag i bloggen. Way to go!


Dan/Oldboy


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Jag blev presenterad för formatet av "Lillylva" i början på december 2009 och det var kärlek på en gång. Innan dess har jag inte pysslat alls.

Mitt bästa scrapminne: Ett mail från Tim Holtz hahaha... samt när jag började med ATC´s.

Mitt sämsta scrapminne: Måste ändå vara det första försöken med Liquitexen. Blev en heldel barnförbjudna ord då :)

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: En Volvo Amazon från 1966 mint condition Svart

Mitt goda råd till alla som skapar: Våga prova nya tekniker och saker du ser som du tycker om. Jag menar det värsta som kan hända är en extra vända till papperskorgen.

I övrigt vill jag säga ... Jag är 37 år och bor i Värnamo men ses ofta i Uddevalla. Ska börja plugga till hösten. Annars är de stora intresset musik och kläder samt matlagning. Mitt hjärta dunkar extra hårt för 60-talet samt min egen barndom och det jag minns från den. Tycker om att altra saker och att göra ATCer. Använder mycket minimister med distressink i. Liquitex/Golden akrylmedium förekommer också samt en hel del drybrushing med akrylfärger.

Länk till min blogg: http://evilintent.wordpress.com/


*Jesus built my Hot Rod*
Shadowbox av Oldboy

5 kommentarer:

Unknown sa...

Å vad kul med manligt inslag, det är väldigt unikt i den här världen, det ska bli spännande att få se mer av Dan/Oldboy.

Nilla

Anonym sa...

Yahoo vad kul åhhhhh va mycke fint du gör !!! Välkomen !!!

D sa...

Tusen tack :)jättekul att få vara här och att ni uppskattar det är bara varmt inombords :)

/kärlek Dan

maxell sa...

Jag kostar på mig det en gång till :)

Varmt välkommen!

D sa...

Tack M ;)