av Kicken

Ytterligare lite inspiration inför månadens tävling - sponsrad av SkaparLusten

Idag är det min tur att visa lite av det jag skapat med det sponsorpaket jag fick från SkaparLusten. I onsdags presenterade jag och Sam en kortvikning - idag kan jag bjuda på en layout och en tag som även kan fungera som bokmärke.



Papperna jag fick hem passade perfekt med ett foto på min morfar. Det blev även en liten baktanke när jag försökte få layouten att se gammal ut, för morfar är ju gammal ;)
Jag dekorerade med knappar runt om fotot för att markera det. Jag har målat med crackle paint runt om fotot för att få det att smälta in i layouten.
Eget material jag använt är Distress ink för att chalka kanterna.

Layout av Kicken



Att använda sig av bokpapper i scrappandet är något jag gör ofta och på olika sätt. Här har jag rivit isär pappret och limmat på det på en tag. Jag klippte sedan bort allt runtom och målade på ett slarvigt lager med crackle paint. När tagen hade torkat helt dekorerade jag den med band och blommor.

Eget material: Distress ink (chalka kanter) och Svart penna (skrivit "memories")

Tag/bokmärke av Kicken

Det var lite av det jag gjort av sponsormaterialet, nästa vecka kommer Sam att presentera sina alster.
Du missar väl inte chansen att vara med i tävlingen? Det finns dessutom möjlighet att få rabatt i butiken, se marginalen till höger.

Länkar
SkaparLusten - Webbutik
SkaparLusten - Blogg
SkaparLusten - På facebook


Skrotbokens länkar
Vi presenterar SkaparLusten - månadens sponsor april 2011
April månads sponsor - Inspiratonsalster del 1 av Sam

0 kommentarer: