Varmt välkommen Sophie!


Sophie Eklöf/sophie_ek


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: I början av 2007 följde jag med en kompis till en hobbyaffär och när jag gick runt och kikade på allt fint dom hade där, så väcktes mitt intresse för pyssel. I början så gjorde jag enbart layouter och höll nog på med det i drygt 1 år. Sedan testade jag att göra olika minialbum, kortvikningar och just nu håller jag mycket på med alternativ scrapbooking. Jag har tex gjort några babyskor, väskor och olika askar.

Mitt bästa scrapminne: Kanske den gången jag handlade av en webbutik som hade 60% rabatt på hela sortimentet och gissa om det blev lilla julafton när avin damp ner i brevlådan! Eller bara nåt så enkelt som när jag gjort något som jag är riktigt nöjd med!

Mitt sämsta scrapminne: Hmmmm.....har nog bara bra minnen av scrapping.

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: obegränsad shopping i valfria scrapbutiker!!

Mitt goda råd till alla som skapar: det är nog jag som behöver goda råd.

I övrigt vill jag säga ... jag är så otroligt glad över att jag hittat denna underbara hobby. Trodde aldrig att jag skulle hålla på med nån form av pyssel, har aldrig sett mig som särskilt pysslig. Jag trivs bäst i min lilla pysselvrå och där tillbringar jag så mycket tid jag bara kan!

Länk till min blogg: http://www.sophieslillakrypin.blogspot.com/

1 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tjejen till skrotboken. Ska bli spännande att se dina alster! =)

Kram Ulrica "Mysmumlan"