Varmt välkommen Linneá!

Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Då jag var 8 år och följde med min mamma på pysselträffar 2005

Mitt bästa scrapminne: När jag vann 1:a pris i en scraptävling för vuxna då jag var 9-10år.

Mitt sämsta scrapminne: Har nog inget ännu ... men kanske när mamma tvingar mig att städa undan alla pysselsaker efter att en pysselträff är slut ;o)

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: Fler önskningar

Mitt goda råd till alla som skapar: Med mycket chalk blir det mesta bra

I övrigt vill jag säga ... Jag gillar mest att göra kort och använder mig av mycket chalk och blommor. När jag färglägger stämplar med ProMarker så använder jag massor av Blenderpennan.

Länk till min blogg: www.lill-hozzan.blogspot.com
... men det är tur att jag pysslar mer än uppdaterar i min blogg


Ett kort som jag gjort och som har med de saker jag gillar ... chalk, blommor och stickles.
Kort av Lill-Hozzan

0 kommentarer: