Varmt välkommen Carola!


Carola Vanha


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Tror det var i slutet på 2004 som jag upptäckte scrapbooking via tradera. Blev nyfiken och googlade mig fram till några svenska scrappiga hemsidor. Inspirerades direkt och beställde hem grejer. :P

Mitt bästa scrapminne: Första scrapträffen i Luleå 2005 (?)

Mitt sämsta scrapminne: Alla gånger man kletat lim, glitter och färg på fel ställen...

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: En laptop, presentkort till scrapbutiker och en fotoskrivare av toppkvalité.

Mitt goda råd till alla som skapar: Ha kul, kladda, skapa för din egen skull och glöm tid och rum.

I övrigt vill jag säga ... att jag var en av dom startade upp skrotboken och mina gamla alster hittar ni "längre bak" i bloggen. Och så passar jag på att skicka en kram och ett tack till alla på skrotisen.

Länk till min blogg: http://www.scrapgatan16.blogspot.com/


En lite äldre layout som visar min scrapstil ganska bra, färgglatt, lagomt med dekorationer och inte så värst komplicerat.
Min buskisse Ozzy på bilden.

Layout av Carola

1 kommentarer:

Jozebelle sa...

Grattis Carola!!!!