Vi liftar #1

on 22 mars 2009

av Carola

Vi liftar en layout.
Nu har vi tänkt dra igång lite liftutmaningar. Vi här på skrotboken har fått äran att lifta en layout skapad av Carina Lindholm. Det tackar vi för =). Titta gärna in hos henne, se länk nedan.
Vi vill se era tolkningar också. Ni väljer själva vad och hur ni vill lifta. Layouter, kort, altrat, digitala alster. Ja allt är välkommet.

Så här gör du för att vara med
Ladda upp ditt alster i din blogg och skriv en kommentar med länk till ditt inlägg. Har du ingen blogg kan du alltid maila oss på Skrotboken så fixar vi det åt dig. Den 8:e april visar vi upp utvalda alster, men tänk på att du måste ha visat oss ditt alster senast den 5:e för den chansen.

Först en bild på den layout som skall liftas:


Layout av Carina

Ett par tolkningar från oss:


När jag skulle lifta Carinas fina layout så valde jag upplägget och placering som utgångspunkt. Jag vet inte om det syns nu efter att jag tolkat det på mitt sätt.
Credits till Stacey och Vicki som skapat det underbara kitet "Let it rock"

Digital layout av Sofia



Jag valde att lifta upplägget, ett ord ur titeln, stjärndekorationer. Det vart till och med foton på 2 bröder. Mina tvillingkusiner i det här fallet.
Layout av Carola


Länkar
Carinas blogg


Skrotbokens länkar
Vi liftar - information av maxell

0 kommentarer: