Vi presenterar Malin/Malwa

on 4 februari 2010

Varmt välkommen Malin!


Malin/Malwa


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Jag minns faktiskt inte hur det gick till, men det var på hösten 2006 och jag önskade mig scrapsaker i julklapp det året - vilket min make uppfyllde.

Mitt bästa scrapminne: Det är helt enkelt alla härliga scrapträffar med tjejerna i Östgötascrap!

Mitt sämsta scrapminne: Pass :)

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: Att familj och vänner får ha hälsan (jupp, så tråkig är jag ;) )

Mitt goda råd till alla som skapar: Det låter som en kliché, men det är ju så sant: tänk på att det är för dig och de dina du skapar, inte för andra scrappare!

I övrigt vill jag säga ... att jag är gift se'n 9,5 år och har två döttrar på (snart) 9 och 3,5. Vi bor i en villa i Linköping och både maken och jag jobbar på Ericsson - en hel dag vid datorn gör att det är härligt att pilla med papper och penna.

Länk till min blogg: http://scrapsofmalwa.blogspot.com


Denna layout visar på en typsik layout från mig på så sätt att den består av fotografi(er), text, rubrik och några få dekorationer. Den är o-typisk eftersom det är ett ovanligt mycket mönstrat papper jag använt mig av den här gången.
Layout av Malin

2 kommentarer:

Arvet sa...

Hahaha, en underbar kommentar väl värd att dokumentera. Men när man är en sådan lite sötnos är man väl ursäktad från det mesta.
En härlig layout - du är varmt välkommen!
/Birgitta/Bi

maxell sa...

Du är inte alls tråkig med en sådan önskan. Så det så. :)

Varmt välkommen!