Varmt välkommen Lina!


Lina Olofsson/Linapyssel


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Jag började scrapa bara för att jag inte hittade det jag sökte i affärerna och så ville jag ge bort personliga kort och annat med kanske nanet på! Jag blev fast på engång och det är ca 3 år sedan...tror jag. Min kompis Lisa skulle till att gifta sig och tog med mig till en scrapbutik i stan...sen var det klippt för min del, helt såld! Bloggen är inte så gamal men jag gillar att dela med mig av det jag gör och försöker inspirera till MER pyssel och dela med mig av det lilla jag kan.

Mitt bästa scrapminne: Åh...det är mest hela tiden!! Jag är pysselbesatt säger min käre man och han har nog rätt! Jag gillar att pyssla både helt för mig själv och på träffar, gillar utmaningar och att vara lite under press! Dt uppdrag sporrar mig massor!!

Mitt sämsta scrapminne: Hrm....det är nog när startsträckan är lång och man precis fått igång flytet när det är dax att plocka ner sakerna för att annat uppdrag kallar! Då är det inte roligt..

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: Dubbelt så många timmar på dygnet och livstid sponsring på Prima-saker!!!! Vart e lampan?????

Mitt goda råd till alla som skapar: Ha roligt och inget är "fel" innom scrapbooking...man skapar ju från hjärtat!!!

I övrigt vill jag säga ... Jag är väldigt glad och grymt tacksam över att bli till frågad att inspirera här och på andra ställen, det sporrar till utveckling hos mig!! Så tack för förtroendet säger jag!!!

Länk till min blogg: http://linapyssel.blogspot.com/


Jag älskar att dekorere till albumena exploderar och det är väl jag i ett nötskal!!! Vet inte hur andra skulle beskriva mina alster (hade varit roligt att veta kom jag på!!!!) men om jag själv skulle förklara hur jag skapar så ruggar jag och distressar, pyntar med blommor, blad band och swirlar. blandar mycket färger och gör ofta egna bakgrunder!
Layout av Linapyssel

0 kommentarer: