Välkommen Linda/Kosepute

on 6 augusti 2010

Varmt välkommen Linda!

Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Min kompis hade gått en scrapbookingkurs. Hon trodde att det var något som skulle passa mig, så jag fick lite scrapgrejer i julklapp 2006, och sedan följde jag med henne på kursen. Och visst hade hon rätt, det var verkligen något som passade mig!

Mitt bästa scrapminne: Måste vara de scrapträffar jag har varit med på.

Mitt sämsta scrapminne: Eftersom allt med denna hobbyn känns kul, så kan jag inte komma något.

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: Pengar och tid!

Mitt goda råd till alla som skapar: Jämför dig inte med alla andra. Kör på det du gillar, det finns inget rätt eller fel i denna hobby!

I övrigt vill jag säga ... 31 år, jobbar som personlig assistent, sambo med kärleken med stort K. "Mamma" till tre perserkatter. Övriga intressen är inredning, virkning, film och musik.
Jag vill också passa på att tacka för chansen att gästdesigna på Skrotboken!

Länk till min blogg: http://www.kreativgegga.blogspot.com/


Denna layout gjorde jag för ett tag sedan till en tävling. Jag vann inte, men jag är fortfarande sjukt nöjd med resultatet! Jag gillar verkligen att scrappa färgglatt! Här har jag även med en egengjord dekoration. Jag tycker att det är kul att göra dekorationer som ingen annan har, och som passar perfekt till mina projekt.
Layout av Kosepute

0 kommentarer: