Varmt välkommen Carolina!


Carolina/carolinapysslig


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Året var 2007, strax innan jul, då min mamma och hennes granne visade och inspirerade mig. Sen var jag fast!!!

Mitt bästa scrapminne: Oj?!!! Har ett projekt som precis påbörjats och som jag hoppas går vägen. Då kommer det att bli den bästa!! Annars är det nog en korsett som jag gjorde till en vän i. Blev så bra och mycket uppskattad!

Mitt sämsta scrapminne: Mitt sämsta vet jag inte direkt. Har gjort många fatala misstag som jag har fått göra om, men som samtidigt har lärt mig mer ;)

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: Hade jag haft Alladins lampa hade jag nog önskat mig en Cameo, lycka för min familj och en härlig sommar!!

Mitt goda råd till alla som skapar: Mitt råd för andra scrappa är; rusa inte iväg i tankarna utan försök fokusera på det du vill skapa. Blir mindre fel då, hihi! Var dig själv i dina kreationer, då blir resultatet bäst!

I övrigt vill jag säga ... Annars är jag en glad mamma och fru i mina bästa år, boendes i Vittsjö. Arbetar inom psykiatrin som undersköterska. Har precis upptäckt Krav Maga och bara njuter på varje träningspass!

Länk till min blogg: http://carolinapysslig.bloggplatsen.se/

0 kommentarer: