att vi har ett framtidslotteri på gång?

Framtidslotteri
Vill du vara med och ha chansen att vinna något scrappigt så gäller det att kommentera.

Vi jagar alltså kommentarer den här gången men inte vilka kommentarer som helst; även om alla kommentarer är välkomna, utan de som kan hjälpa oss att forma framtidens Skrotbok som väcker intresse och inspirerar på ett kreativt sätt.

Vi har fått in några kommentarer men vill gärna få fler så skynda dig in och kommentera här

Utlottningen pågår fram till den 21 maj kl. 21.00.

Du har väl inte missat att vinsten ökar i värde med antalet kommentarer? Känner du någon som brukar titta in här ibland och som kanske har missat detta - be dem titta in igen och vara med och påverka framtiden.

De kommentarer vi får in publiceras inte förrän efter att utlottningen är avklarad.

Snabbgallup
Svara gärna i vår snabbgallup här till höger också. ------------------------->

Vi vet att det kan kan vara lite svårt att se svarsalternativen. Det beror på att vi inte kan ändra färgen i texten eftersom den bestäms av bloggers standardmall för omröstningar. Ett hett tips till den som har svårt att läsa svart på mörkgrått (vem har inte det egentligen?) - Markera en rad samtidigt som du håller nere vänster musknapp. Då blir texten vit och den syns utmärkt mot den mörkgrå bakgrunden. För att göra det ännu enklare - svarsalternativen är som följer (i nämnd ordning)

  • Jag besöker Skrotboken för första gången
  • Jag besöker Skrotboken någon gång då och då, när jag kommer ihåg
  • Jag besöker Skrotboken en gång/månad
  • Jag besöker Skrotboken en gång/vecka
  • Jag besöker Skrotboken en gång/dag
  • Jag besöker Skrotboken så snart ett nytt inlägg publiceras (prenumerant)
Om det absolut inte går på annat vis kan du gärna kopiera och klistra in aktuellt alternativ som en kommentar till detta inlägg.

Ingen lösning är tokig så länge den fungerar. :)

0 kommentarer: