Mitt kreativa rum - Spacegirl

on 25 september 2013

av Mahlin78

Alla bilder i inlägget är tagna av Spacegirl

Idag tittar vi in i det sjätte kreativa rummet i vår årslånga serie på just det temat. Turen har idag kommit till Spacegirl.

Vår tanke med denna serie är att inspirera våra läsare till att visa upp sina kreativa rum. Kanske har just du en toppenbra lösning på en förvaring?! Dela gärna med dig, antingen via en kommentar till detta inlägg eller via mail till Skrotboken. Mailadressen återfinns längst ner i detta inlägg.



Här ser man mitt pysselbord, en LO under skapande och diverse smått och gott :-)



Här ser man mina två expedithyllor med tillhörande skrivbord, jag älskar min nya pysselplats, jag har gott om plats. Jag har en extremt lång hall och då funkar denna lösning bra.



Närbild på mitt bord.



Här ser man min expedithylla med tillhörande backar som rymmer oändliga mängder med saker. I hyllan förvarar jag också album, lådor med smått och gott såsom dekorationer, blommor, dies, band, pärlor och mycket annat i.



Här ser man min cuttlebug, diverse stansar och mina sprayfärger/mister, lite färger, stämpeldynor och så.



Jag läste i en blogg om en smart stämpelförvaring och jag nappade direkt på idéen. Jag köpte plastfickor med fack på Clas Ohlson, klippte till papper i rätt storlek, stämplade på det och lade i rätt stämpel i rätt fack. Nu sitter alla fickor i en pärm och jag har bra överblick över mina stämplar.

Jag hoppas att du som läsare fick med dig något/några bra tips på förvaring av dina pysselsaker. Hur har du löst din förvaring hemma? Lämna gärna en kommentar så vi på Skrotboken kan titta förbi.
Vill du hellre maila oss klickar du på länken nedan.

Skrotboken

Länkar
- Mitt kreativa rum - Mahlin78 av Mahlin78
- Mitt kreativa rum - cri-kee av Mahlin78
- Mitt kreativa rum - Kosepute av Mahlin78
- Mitt kreativa rum - Cajaba av Mahlin78
- Mitt kreativa rum - chruss av Mahlin78


0 kommentarer: